Artificial Intelligence (AI) is sterk in opkomst en leidt nu al tot dienstverlening die écht praktisch inzetbaar is. Binnen de verblijfsrecreatie is Tenzer een voorloper op dit gebied. Zij lanceerden tijdens Recreatie Vakbeurs Hardenberg (in november j.l.) hun Smart Assistent Holli. De redactie van partner Pretwerk.nl mocht de demoversie testen en is onder de indruk.

Wat doet Holli?
Holli is een Smart Assistent die speciaal is ontwikkeld voor campings, vakantieparken en groepsaccommodaties. De assistent beantwoordt veelgestelde vragen over faciliteiten, openingstijden en eropuit tips, maar ook informatie over prijzen en beschikbaarheid. Het zijn dezelfde vragen die ook aan een receptionist(e) worden gesteld in aanloop naar of tijdens een verblijf.

De communicatie vindt 24/7 plaats via chat, e-mail of whatsapp. En mocht de assistent het antwoord niet weten, dan kan de bezoeker een naam en e-mailadres achterlaten en wordt het bericht doorgestuurd naar de receptionist(e). De receptionist(e) kan vervolgens contact opnemen met de gast.

Met de AI Smart Assistant besparen recreatiebedrijven waardevolle tijd. Terwijl de assistent vragen van de gast of bezoeker beantwoordt, kan de receptionist(e) tijd besteden aan de service, gastvrijheid en het persoonlijke contact met de gast. Daarnaast biedt het waardevolle inzichten in de vragen en behoeften van gasten, zodat bedrijven hun aanbod en communicatie kunnen afstemmen op specifieke wensen van gasten.

Klik op onderstaande button om verder te lezen bij partner Pretwerk.nl of ontdek expert Tenzer tijdens de komende editie van Recreatie Next Level op stand C16!

Deel dit bericht

Scroll naar top

Registreer je gratis ticket

Neem deel aan workshops, bezoek kennissessies of kom in contact met een van onze experts. Bezoek Recreatie Next Level op 12 of 13 februari 2025.