Tijd besparen met een AI Smart Assistant
Een receptionist(e) besteedt vaak veel tijd aan het beantwoorden van relatief eenvoudige vragen. Zijn honden welkom? Hebben jullie seizoenplaatsen? Ik wil 2 dagen komen kamperen dit weekend, is dat nog mogelijk? Hebben jullie nog een accommodatie tijdens het Hemelvaart weekend beschikbaar? Hoe laat begint het knutseluurtje? Het zijn allemaal relatief eenvoudige vragen waarbij bezoekers en gasten het antwoord veelal gewoon op de website of in een app kunnen vinden. Toch kiezen ze vaak voor de korte weg en bellen, mailen of chatten. Holli kan al deze vragen moeiteloos beantwoorden. Ook ’s nachts, in het weekend of als de receptie vol staat met gasten. Holli kan je helpen.
De voordelen van Holli:
– Zoek & Boek: Holli kan direct zoeken door een koppeling met je reserveringssoftware en helpt bezoekers op je website met het zoeken van een verblijf of geeft alternatieven indien van toepassing.
– Eropuit tips: Door koppelingen met o.a. fiets- en wandelroute platforms kan Holli snel passende eropuit tips geven.
– E-mailen: Een bezoeker mailt de vraag naar Holli en zij zet het antwoord voor je klaar. Je hoeft de e-mail alleen nog maar te controleren en op verzenden te klikken.
– Snel & simpel: Holli is eenvoudig te integreren in elke website, app of zuil. Upload de juiste informatie en ze kan je snel en simpel ondersteunen.
Ben je klaar om de service naar een hoger niveau te tillen? Holli helpt je graag!
Loop voor meer informatie bij TenZer langs op stand C16.