Tijdens de jaarlijkse Dag van de Stadmakers op 29 januari heeft Breda Marketing-directeur Hildegard Assies het ambitieuze jaarplan voor 2025 gepresenteerd. Onder het thema ‘Samen sterker en sneller’ benadrukt het plan de kracht van samenwerking en innovatie om Breda te profileren als dé Stad van Oplossingen. Breda Marketing zet in op het versterken van het imago van de stad, het versnellen van processen en het vergroten van Breda’s zichtbaarheid, zowel nationaal als internationaal.

Terugblik 2024: jaar vol mijlpalen
In haar toespraak keek Assies eerst terug op de mijlpalen van 2024. Het afgelopen jaar stond in het teken van samenwerking en vernieuwing, met projecten zoals de lancering van de Explore Breda Store, de culturele uit-agenda ZigZag en een belevingsconcept voor het nieuwe gebied ’t Zoet. Het gepersonaliseerde online platform ExploreBreda.com had meer dan 700.000 unieke bezoekers. Zo’n 1,7 miljoen mensen bezochten de stad. “Deze resultaten zijn gerealiseerd door de inzet van meer dan 100 betrokken regionale partners,” aldus Assies.

Klik op onderstaande button om verder te lezen bij partner Pretwerk.nl.

Deel dit bericht